PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Prekių pristatymo kaina.
Užsakytų prekių pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir taikoma visam užsakytam prekių krepšeliui (atskiroms prekėms nedalijama):
1.1. LP Express paštomatai: €2.00. Prekių atsiėmimas per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pasirinktame „LP Express” paštomate.
1.2. Omniva paštomatai: €2.00. Prekių atsiėmimas per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo pasirinktame „Omniva” paštomate.
1.3. Lietuvos paštas: €2.00 Prekės pristatomos Lietuvos paštu per 1-3 darbo dienas nuo jų užsakymo dienos Lietuvos teritorijoje.
1.4. Prekių pristatymas kurjeriu: €5.00. Prekes per 1-2 darbo dienas nuo jų užsakymo pristatys kurjeris.

2. Perkant už 53 € ir daugiau – pristatome nemokamai.

3. Prekių pristatymo trukmė.
3.1. Jeigu užsakymas patvirtintas darbo dieną iki 18 val., prekes išsiunčiame kitą darbo dieną.
3.2. Jeigu užsakymas patvirtintas darbo dieną po 18 val., prekes išsiunčiame per dvi darbo dienas.
3.3. Jeigu užsakymas pateikiamas nedarbo dieną ar savaitgali, prekes išsiunčiame artimiausią darbo dieną.

4. Prekių pristatymo laikas.
Apie pristatymą informuosime el. laišku arba trumpąja žinute nurodytu telefono numeriu tik tuo atveju jei esate registruotas vartotojas. Jums pateikiamas pristatymo numeris, kuriuo galėsite stebėti savo siuntą ir žinosite kada siunta Jums bus pristatyta. Siuntos tikslus pristatymo laikas priklauso nuo Jūsų pasirinkto siuntimo metodo ir laiko, kada buvo pateiktas užsakymas. UAB „Denpasa“ įsipareigoja pristatyti prekes pirkėjo nurodytu pristatymo būdu, bet neprisiima atsakomybės už siuntų gabenimo tarnybų pristatymo laiką ir negali įtakoti prekių pristatymo trukmės

5. Prekės ir užsakymas.
Jums bus pristatomos tos prekės, kurias Jūs užsakėte ir už kurias atlikote mokėjimą. Kartu su prekėmis gausite sąskaitą faktūrą, kurioje nurodomas užsakomų prekių pavadinimas, skaičius ir bendra užsakymo vertė eurais. Jeigu pirkėjas, prekių pristatymo metu, be pagrįstų priežasčių atsisako priimti prekes, tuomet prekių gražinimo išlaidas padengia pirkėjas.
Jei dėl nenumatytų aplinkybių užsakytų prekių www.dietazero.lt elektroninėje parduotuvėje nėra ir pardavėjas negali jų pristatyti pirkėjui, pardavėjas gali pasiūlyti pakeisti užsakytas prekes į kitas arba, pirkėjui pareikalavus, per 5 darbo dienas yra gražinami pinigai atgal į pirkėjo sąskaitą.

6. Prekių siuntimas į kitas šalis.
Jei norite prekes siųsti į užsienį, turite pasirinkti Lietuvos pašto pristatymo metodą. Užsakymą gauti prekes ne Lietuvos ribose turite pateikti elektroniniu paštu info@dietazero.lt arba shop@dietazero.lt. Prekės į užsienio šalis įprastai pristatomos per 2-10 darbo dienas nuo jų išsiuntimo. Pristatymo terminas priklauso nuo to, į kurią šalį ir regioną prekės turi būti pristatytos. Kai kuriais atvejais pristatymas gali užtrukti ilgiau nei nurodyta (paslauga mokama nepriklausomai nuo užsakymo vertės).

7. UAB „Denpasa” neprisiima atsakomybės už siuntų gabenimo tarnybų darbo kokybės pažeidimus.

8. Prekių neatsiėmimas.
Jei užsakymas yra pristatytas pirkėjui į jo nurodytą adresą, paštomatą ar Lietuvos pašto poskyrį ir pirkėjas neatsiima užsakymo, užsakymas yra gražinamas atgal UAB „Denpasai“. Pakartotino siuntimo UAB „Denpasa“ nevykdo ir užsakymas atšaukiamas. Jei pirkėjas nesikreipia dėl užsakytų ir apmokėtų prekių per 30 kalendorinių dienų nuo prekių gražinimo UAB „Denpasa“, užsakymas anuliuojamas ir prekės lieka UAB „Denpasa“ nuosavybėje. Šiuo atveju pirkėjas nebegali reikšti pretenzijos ir reikalauti prekių.

9. Klaidingas prekių pristatymo adresas.
Nurodžius klaidingą pristatymo adresą, pakartotino siuntimo išlaidas padengia klientas.

10. Prekių kokybė ir neatitikimas.
10.1. Prekių pristatymo metu pirkėjas privalo kartu patikrinti pristatytų prekių būklę. Pirkėjui pasirašius kurjerio ar pašto skyriaus darbuotojo pateiktame dokumente, patvirtinančiame pristatymą, yra laikoma, kad siuntoje esantys daiktai yra tvarkingi, o siunta yra perduota nepažeidžiant sutarties sąlygų.
10.2. Pristatymo metu pastebėjus išorinius pakuotės pažeidimus (pakuotė sušlapusi, sulankstyta ar suplyšusi), pirkėjas turi tai pažymėti siuntos priėmimo perdavimo dokumente bei pateikti siuntos pažeidimo aktą siuntų pristatymo įmonei. Pirkėjui neatlikus numatytų veiksmų siuntos pristatymo ir atsiėmimo momentu, pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl prekių, esančių pakuotėje pažeidimo ar komplektacijos neatitikimo, tuo atveju jei pažeidimų atsiradimo priežastys yra dėl netinkamo transportavimo.
10.3. Pardavėjas apie prekių neatitikimą, prekių defektus ar kitus prekių pažeidimus turi būti informuotas ne vėliau kaip per 24 valandas nuo to kai pirkėjas pasiima siuntą. Jeigu pirkėjas priėmęs siuntą nesikreipia per 24 valandas, laikoma, kad užsakymas tinkamai įvykdytas ir pirkėją tenkina. Tuo atveju jei pirkėjo pateiktas skundas yra pagrįstas ir pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja gražinti pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus ir kompensuoja su prekių gražinimu susijusias išlaidas. Pažymima, kad už pažeistas prekes sumokėti pinigai pirkėjui gražinami tik jas gražinus atgal pardavėjui.